loading...
دنیای فیلم و سریال
bad boy بازدید : 243 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس

هیسسسسسسسسس فقط بخون

سلامتی روزی که بی اجازه لختم میکنن ویه غریبه منومیشوره وبقیه ازپشته شیشه بی اجازه نگام میکنن سلامتی روزی که بستگانم بیشتراز ۱۰نفرنیستن ومنوروسرشون گرفتنو حلواحلوا میکنن هموناکه وقتی بودم دلموتیکه تیکه کردن هیسسسسسسسسس بخون سلامتی روزیکه عجله دارن ازبدنه سردم راحت بشنو زودمیزارنم تونعشکش سلامتی اون دونفر که زحمت میوفتن منوتوقبر جابدن

سلامتی روزی که همه ازبالا به تنها دوبارم ورخته خوابم خواب جدیدم نگاه میکنن سلامتی کسی که روم خاک میریزن سلامتی اون روز روز اول قبرم اون جسمه سردم یه لحظه ساکت بخوون فقط شب تولدم همه گفتن ارزو بکن شمعتوفوت کن چشماموبستم ارزوکردم شمع روفوت کردم مامانم گفت من میدونم ارزوچیه پول برادرم گفت ماشین دوستام گفتن یه عشقپولدار خوب من به همشون خندیدم وتودلم گفتم ارزوکردم شمع تولدسال دیگه ام روسنگ قبرم روشن کنید وجای من باد شمعوخاموش میکنه هییسسسیسسس فقط بگوامین به سلامتی اون شب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2950
  • کل نظرات : 558
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 397
  • آی پی امروز : 479
  • آی پی دیروز : 165
  • بازدید امروز : 1,599
  • باردید دیروز : 473
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,599
  • بازدید ماه : 1,599
  • بازدید سال : 130,538
  • بازدید کلی : 3,966,001
  • کدهای اختصاصی
    پرتال تفریحی خبری کُردپاتوق . چت روم کردپاتوق . فیلم موزیک مستند
    جدیدترین ها