loading...
دنیای فیلم و سریال
admin بازدید : 251 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

طرز تهیه ی سوب سفید تند

 

 

کرد پاتوق

 

 

 

 

 

 

طرز تهیه سوپ سفید تند

 

 

لوبیا چیتی 450 گرم (یک شب خیس خورده و سپس خشک شده)
عصاره مرغ 6 فنجان
سیر 2 حبه (خرد شده)
پیاز 2 عدد متوسط (خرد شده)
روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری
فلفل سبز 2 عدد کنسرو 100 گرمی (خرد شده)
زیره سبز 2 قاشق چایخوری
پونه نصف قاشق چایخوری (خشک)
میخک یک چهارم قاشق چایخوری
فلفل قرمز یک چهارم قاشق چایخوری
گوشت مرغ 4 فنجان (پخته و خرد شده)
 
,طرز تهیه , آموزش,روش تهیه,سوپ، انواع سوپ، آموزش پخت سوپ، آموزش درست کردن سوپ

طرز تهیه,آموزش,روش تهیه,سوپ سفید,سوپ تند,سوپ


دستور العمل پخت این سوپ رو یکی از دوستای من برای من ارسال کرده، که چندین سال بود در مورد این سوپ خوشمزه برای من صحبت می کرد، خیلی مشتاق بودم که بتونم این سوپ رو تست کنم.
من و دوستم توی دستورالعمل پخت این سوپ یکم تغییرات ایجاد کردیم، برای پخت این سوپ که عکسش رو بالا می تونید ببینید من از لوبیای کنسرو شده استفاده کردم که زمان پختش رو که حدودا سه ساعت تخمین زده شده رو برای من خیلی کمتر کرد.
همچنین من کمی فلفل قرمز به این سوپ اضافه کردم تا تندتر بشه. سوپ خیلی خوشمزه هست، و مثل اکثر سوپ های سفید تند، تندیش ملایمه!


 

طرز تهیه:


1- لوبیا، سیر، عصاره ی مرغ و نصف پیازها را داخل یک قابلمه قرار داده و مخلوط آنها را به دمای جوش برسانید. شعله ی اجاق رو کم کنید و بزارید همه ی مواد داخل قابلمه کامل بپزند، تا زمانی که لوبیاها نرم شوند، حدوداً سه ساعت یا بیشتر زمان نیاز داره. در صورت نیاز می تونید آب یا عصاره ی مرغ رقیق شده با آب به قابلمه اضافه کنید.
2- داخل یکی ماهیتابه بقیه ی پیازها رو تا وقتی که اونا ترد بشن سرخ کنید. فلفل ها و ادویه جات رو به ماهیتابه اضافه کنید و خوب به هم بزنید. بعد اونا رو به بقیه ی مواد توی قابلمه اضافه کنید. مرغ رو هم اضافه کنید و بزارید یک ساعت قشنگ بپزن. چاشنی ها و ادویه جات سوپ رو چک کنید تا همه چیز به اندازه باشه!
3- با گشنیز، گوجه فرنگی خرد شده ی تازه، سس سالسا و پیازچه می تونید سوپ رو تزئین کنید.
این سوپ رو با نان تورتیلا و سایر نان های مورد علاقتون می تونید سرو کنید


توجه اگر می خواهید طرز تهیه ی غذاهای دیگر را یاد بگیرید کلیک کنید

 

 

 

 

منبعakairan

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2950
  • کل نظرات : 558
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 397
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 384
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 928
  • بازدید ماه : 11,772
  • بازدید سال : 125,980
  • بازدید کلی : 3,961,443
  • کدهای اختصاصی
    پرتال تفریحی خبری کُردپاتوق . چت روم کردپاتوق . فیلم موزیک مستند
    جدیدترین ها