loading...
دنیای فیلم و سریال
admin بازدید : 258 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

  

آرزو دارم شبی عاشق شوی ، آرزو دارم بفهمی درد را ، تلخی برخوردهای سرد را ، می رسد روزی که بی من سر کنی ، می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

یاری که داد بر باد آرام و طاقتم را، ای وای اگر نداند قدر محبتم را
.
.

   قلب من در هر زمان خواهان توست  ،این دو چشمان عاشقم مهمان توست ، گرچه لبریز از غمی درمانده ام ، این نگاهم  در پی درمان توست
.
.

   تمام شیرینی عسل از بوسه است، پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است، بهترین هدیه پس از یک انتظار، بشنوید از من فقط یک بوسه است
.
.

   غبار از چهره ی نازت بگیرم یک شب پرده از رازت بگیرم تو در چشمان من یک سیب سرخی خدا قسمت کند گازت بگیرم
.
.

   شکوفهای صورتی فدای مهربونیات، یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات
.
.

   کاش آن لحظه که تقدیم تو شد هستی من، میسپردم که مراقب باشی
جنس این جام بلورست، پر از عشق و غرور است
مبادا که بازیچه شود، میشکند
.
.

   سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد، اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یا
.
.

   عمری با غم عشقت نشستم ، به تو پیوستم واز خود گسستم ، ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود ، تو را دیدم، پرستیدم ، شکستم.
.
 
 
   مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم، به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم، چه سود از مهر ورزیدن چه حاصل از وفا کردن، مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم
.
.

   نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد، ولی باران نمی داند که من دریایی از دردم، به ظاهر گر چه می خندم، ولی اندر سکوتی تلخ می گریم
.
.

   چندی است که بیمار وفایت شده ام ، در بستر غم چشم به راهت شده ام ، این را تو بدان اگه بمیرم روزی ، مسئول تویی که من فدایت شده ام
.
.

   هر کس بد ما به خلق گوید، ما دیده به بد نمی خراشیم، ما نیکی او به خلق گوییم، تا هر دو دروغ گفته باشیم
.
.

   عاقبت از عشق تو اهل کلیسا می شوم، می کشم دست از مسلمانی مسیحا میشوم ، آنقدر بر کشتی عشقت نشینم همچو نوح، یا به ساحل می رسم یا غرق دریا می شوم
.
.

   کاش هرگزدرمحبت شک نبود، تک سوارمهربانی تک نبود، کاش برلوحی که برجان دل است، واژه تلخ خیانت حک نبود
.
.
.
.

   رفتی و ندیدی که چه محشر کردم، با اشک تمام کوچه را تر کردم، وقتی که شکست بغض تنهایی من، وابستگی ام را به تو باور کردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2950
  • کل نظرات : 558
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 397
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 157
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 384
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 858
  • بازدید ماه : 11,702
  • بازدید سال : 125,910
  • بازدید کلی : 3,961,373
  • کدهای اختصاصی
    پرتال تفریحی خبری کُردپاتوق . چت روم کردپاتوق . فیلم موزیک مستند
    جدیدترین ها