loading...
دنیای فیلم و سریال
فرهاد بازدید : 303 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

اخلاق زیبا مثل طلا میمونه
اگه بازار هم کساد باشه
نرخ و بهای خودش پابرجاست

****

رةوشتى جوان وةك ئالتوون وايه
بازاريشى نةبى هةر ريزو نرخى خؤى هةيه..!!

هه مو شه وی به یادی تؤ مانگ ئه دوینم،
چؤن بتوانم له بیرت که م که تیکه لی له گه ل خوینم،
ئازیزه که م وانه زانی دلم له تؤ گؤراوه
من دلی خؤم لابردوه تؤم له جیگه ی داناوه.
ترجمه:همه شب به یادت باماه معاشقه میکنم.چطورفراموشت کنم که باخونم درآمیخته ای.عزیزم فک نکن دلم ازتو برگشته،دل خود رابرداشته تو راجایش گذاشتم.

هایده ناو دلم تا دنیا دنیاس،
اراقسمم شاهدم خداس،
تقلا نکه له دلم درچید،
هایده خاطرم هرکوره بچید.
ترجمه:تادنیا هست در دلم،برای قسمم خدا شاهد است.تلاش نکن از دلم بروی.درخاطرمی هرکجا که باشی.

چه نی سه خت وخراوه بی وه فایی،

خودا هاوار له ده س داخ جیایی،
خه وه ر دان،چید ودی نیه تواید بایده و،
دواره هه م دلم که فته و گیایی.
ترجمه:چقد سخت وخراب است بی وفایی،خدا فریاد از دست جدایی،خبر دادند،رفتی ودگربرنمیگردی،دوباره دلم افتاد گدایی

گذشته در ان حالت زیباست
که به درد امروزت بخورد

****

مێژوو له‌ وکاته‌دا جوانه‌
که‌ به‌که‌ڵکی ئه‌ مرۆ بێت...........!!!

یکی هست که فراموشش نکردم
اما دیگه بی قرارش نمیشم وقتی یادش میوفتم!!

****

كه‌سێك هه‌یه‌ ، له‌بیرم نه‌كردوه‌ ،
به‌ڵام ، دڵخۆشنابم ، كاتێك ، بیری ده‌كه‌م !


راضی شدن به بخت و سرنوشتت هر چی که هست
زندگی را زیباتر میکند!

****

رازى بوون به چاره نووس ژيانت جوان ئةكات.!


خدا ازمون راضی باشه کافیه
ادمها رو نمیشه همه را با هم راضی کرد

****

خودامان به‌سه‌ ...!!!
خه‌ڵك هه‌مووی رازی ناكرێت ..!!


زیاد بزرگش نکن
تا خودت پیشش کوچیک نشی!!

****

"گه وره ی" مه كه .....
با "بچوك "نه بیته وه له لای !

آدم که عاشق میشه خوب فکر میکنه
زیبا حرف میزنه اما بلد نیست با فکر و منطق زندگی کنه!!

****

مرۆڤ کە عاشق بوو جوان بیردەکاتەوە ،
قسەى جوان دەکات، بەڵام جوان ناژی...!!!


زیباترین شناسنامه دوست داشتن
از نظر من
فقط ازدواج است

****
جوان ترین پێناسه‌ی خوشه‌ویستی
لای من ته‌نیا
هاوسر گیرییه‌ !


خوشبختی چیز خیلی عجیبیه
که نه با پول و ثروت به دست میاد نه با قدرت و واسطه!

****
به ختةوةرى شتيكى سةيره
كه نه بة پارةيه نه به بةرگه نه به ماله نه به سولطه !!


نگو دنیا بهم پشت کرده
شاید تو برعکس نشستی!!

****

مةلى دنيا پشتى تئ كردوم ،
رةنگه تؤ به پى چةوانةوه دانيشتبيتى ..!


صبر کردن تلخ است!
اما میوه ای شیرین و پر ثمری دارد.

****
سةبر کردن تاله ،
بةلام ميوةيةكى شيرين و پر سودى هةيه !

 

 

دلتنگم و دیدن تو درمان من است
بدون دیدنت زمان برای من زندان است

****

دڵتـه‌نگم و بینیـنی تــۆ ده‌رمانی منــه ! ,,
بـێ بینیـنی ڕووت، زه‌مــانه‌ زیندانی منــه ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2950
  • کل نظرات : 558
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 397
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 165
  • بازدید امروز : 643
  • باردید دیروز : 473
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 643
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 129,582
  • بازدید کلی : 3,965,045
  • کدهای اختصاصی
    پرتال تفریحی خبری کُردپاتوق . چت روم کردپاتوق . فیلم موزیک مستند
    جدیدترین ها