loading...
دنیای فیلم و سریال
admin بازدید : 230 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام بانی به نام هنوز دوست دارم

ترانه سرا: حمیدرضا یوسفی / آهنگساز و تنظیم: حامد برادران

 

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

[دانلود با کیفیت 128 با حجم 3.1 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 7.6 مگابایت]

متن ترانه ی هنوز دوست دارم با صدای بهنام بانی:

من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم

آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

فاصله میگیری خب بیشتر دلم میخواد تورو

خوب نگاه کن تو چشام جون همین چشما نرو

ساده دل بستم ولی ساده نمیگذرم ازت

خیلی ها بودن ولی چشمام تورو دیدن فقط

من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم

آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم

آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

به جایی رسیدم که روز و شب برام فرقی نداره

با اینکه میدونم باید یادت نیوفتم

ولی باز یه چیزی تورو یادم میاره باز دوباره …

تو رفتی ولی باز مث دیوونه ها چشمام

به راهه میدونم نمیشه دیگه باهم بمونیم
ولی خب میخوامت با اینکه اشتباهه اشتباهه …

من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم

آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

من همونم هنوز برات میمونم حتی اگه چیزی نگم باز تورو دوست دارم

آره من همونم یه آدم دیوونم که فاصله میگیری و من هنوز دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2950
  • کل نظرات : 558
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 397
  • آی پی امروز : 442
  • آی پی دیروز : 165
  • بازدید امروز : 1,138
  • باردید دیروز : 473
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,138
  • بازدید ماه : 1,138
  • بازدید سال : 130,077
  • بازدید کلی : 3,965,540
  • کدهای اختصاصی
    پرتال تفریحی خبری کُردپاتوق . چت روم کردپاتوق . فیلم موزیک مستند
    جدیدترین ها