loading...
دنیای فیلم و سریال
KORE KURD بازدید : 1530 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (15)

سلام به همه

دوستان عزیزامشب   اخرین شبیه ک درروم کوردپاتوق حضورم دارم و برای همیشه میرم خیلی عامیانه حرفام رو میزنم چون یه سری حرف هست ک واقعا باید زده بشه تو این مدتی ک من وارد کوردپاتوق شدم خدای روم برام مهم بودو مثل یک وسیله شخصی برام ارزش داشت چون هم هزینه میکردم و هم زحمت میکشیدم 

من در کوردپاتوق خیلی دشمن داشتم اون هم همش بخاطر اینکه من نمیتونستم یه سری چیزارو قبول کنم  یا باید بیخیال میشدم یا بیاد برخورد میکردمو چون ادمیم نبودم ک بیخیال باشم نصبت ب وسیله شخصیم همیشه دمشنم بیشتر میشد

من با کسی که عقده  ای نامرد باشه مشکل دارم و همجا  و هرجا باشم این عادتمه میشه گفت 2 نفر درگل تو روم با من مشکل داشتن و پشت سرم میحرفیدن ارزش این رو هم نداره اسمشون رو بیارم ولی دلیل دشمن بودنشون و میگم تا حرف درست نکنن

یکیشون که ب دختر همشهری خودش پیش داده بود دختره جوابش رو نداد محلش نزاشت خواست ابروی دختر ببره منننننن نزاشتم از اون موقع شدم دشمن اغا

دومیشون خودش روم داشت بارها شده برای روم خودش تبلیغ میکرد من مخالف بودم و میفهمیدم درجش رو میگرفتم این اخریا هم با نامردی تمام درجه معاون رو داشت و تبلیغ روم یه دختر رو میکرد و منم هم اخراجش کردم شد دشمن اغا

خداسرشاهده جز این دلایل دلیل دیگیه ای نداشت  

پس از این ب بعد هر حرفیم پشت سرم بزنن مدیون قیامتن چون من دیگه نیستم و خودشونم خوب میدونن کوچکترین حرفی بزنن  میفهمم

اینا رو گفتم همه بدونن که من با کسی دمشنی نداشتم و ندارم این دو نفر هم هیچ کینه ای ندارم و دیگه کاری بشون ندارم من ک رفتم یگه میتونن هرکاری دوست دارنن بکنن چون مطمعنم کسی کاری بشون نداره

تو این مدت باخیلیا اشنا شدم و رفیق شدم خیلی چیزا یاد گرفتم از خوب و بد از نامردی و بامرامی همه چی ولی دیگه ب هیچ عنوان ن با مدیریت بلکه با هیچ اسمی به کوردپاتوق باز نخواهم گشت و این رو بدونید هرکسی  بیاد روم و خودش رو  ب اسم من معرفی کنه دروغه و باور نکنید

اگه با حرفام حالا خواسته یاناخوسته کسی ناراحت شده از همنجا معذرت میخوام و حلال کنه 

اگه کسی بخاطر درجه یا هرموضوع دیگه ناراحته ازم حلال کنه این جمله خیلی تکراریه ولی باز میکم خدای روم و درجه و دنیای مجازی ارزش کینه و دل شکستن نداره پس هرکی ازم ناراحته حلال کنه از هرکسیم ناراحتم خیالی نیست 

 

کل فعالیت های ک داشتم کارای ک کردم از درجه های ک گذاشتم تا مسابقات و برنامه های ک انجام شد گوارای کاربرای بامعرفت و بامرام الحق برای کاربر باوفا و بامرام هرکاری بکنی باز کمه ولی افسوس خیلیا فقط با  بدو بیرا و نامردی جواب دادن باز فدای سرشون  خیالی نیست

خیلیا اوایل با من رفیق بودن ولی ازم چیزی خواستن یا موضوعی پیش اومده ک رفاقت رو با روم قاطی نرکدم الان ازم دلگیرن از اوناهم معذرت میخوام  

 

از روز اول روم تا الان هرچی بود و هرچی اتفاق اقتاد فراموش میکنم و از کسی ن گینه ای دارم ن دلگیری

جز یک نفر ک سپردمش  ب قیامت و بس

 

 

خلاصه : ما رفتیم هربدی خوبی بود حلال کنید ولی جون مادرتون جون اون کسی ک دوست داریدهمتون مادر دارید و براتون عزیزه جون مادرتون پشت سر نحرفید مرد باشد ادم باشد هرکسی حرفی داشت  اینم شماره بزنگه  رودر رو تو دنیای واقی بحرفه

09353926584

مثل مرد بیا بحرف

یه سری عکس و حرف های کوتاه هست که مطمعا باشید  حرفای دلمه 

 بنازم ب کاربر با وفا و بامعرفت خاک پای هرچی کاربر بامعرفت و باوفا هستم ب قران

بنازم به معرفت هرچی کاربره با مرامه خاک پای هرچی کاربره بامرامه و باوفا هستم ب قران

 

 

 باید هرکی و که معرفت داشت اینطوری غرق نگاش شد و فقط و فقط دست بزنی براش

سیروان رفت وفا رفت الانم ازاد رفت....همه مون میریم یه روز

 

 

 

بای مخصوص اونای ک دوسم داشتن

 

هرادمی ک تو هر جا باشه چ خوب و چ بد یه سریا هستن ک دوسش دارن تو این شکی نیست ک  بعضی مارو

یکم دوست داشتن  فدای هموتن شم و اینم بدونید ک منم دوستون دارم ولی مال من تو دنیای واقعیه توفکرام

وقتای ک تنها میشم و یادتون میفتم خلاصه خداحافظ شما هاهم

 

 

دشمنای عزیز بای

تمام اونایم ک ازما بدشون میومد ومیاد  من کینه ای از کسی ندارم شما هم بدونید من جز روم باکسی مشکل شخصی نداشتم بخاطر دنیای مجازی باتون دشمن نیستم ولی هرکس  حالیش نشه و شاخ شه تو دنیای واقعی بیاد همون مغازه ای ک ادرس دادم و عکسشم گذاشتم تو سایت کوردپاتوق این رو گفتم کسی  ادعا نکنه شاخه تو این دوره زمونه حرف باد هواش غیرت مهمه خلاصه 09353926584 مشکل داشتی بگیر و بحرف بابای شما هم

پشیمونی

یه دختر اینجا بود و هست که خیلی درحقم بدی کرد  و دیگه ن برام مهمه نه میشناسمش دیه ولی من میسپارمش ب خدا و قیامت ولی فقط یک چیزمیگم :این راهی ک درپپیش گرفته اخرش پشیمونی و حصرت و اه و نالست 

رفاقت

رفقای عزیز  اگه با دل دختری بازی نکنی مطمعا باش یکی پیدا نمیشه با توم این کارو بکنه 

داداش یا رفاقت نکن یا مرد باش بخاطر دختر جماعت یا هچیزی دیگه ای دل رفقت رو نشکن من  خودم  ادعای ندارم ولی حداقل ب وقتش بخاطر رفیق  خیلی کارا کردم 

ایشالا ک هیچ وقت نمیبینیم دوتا پسر بحثشون باشه اونم بخاطر یه دختر یا هرچیز دیگه

دوستان

ازتمام دوستانم ممنونم ک کنارم بودن فدای همشون ایشالا همیشه موفق باشن و 

دوسشون دارم بازم ممنون از اینکه کنارم بودن دخترها:سوما کورد-نونروس- ایرین شیلی کورد-ثانیتا-شیواجون که خدای  دوسش دارم-پری17-سحر123-فریناز-گولی گیان سنه- دی جا -روژینااااا عزیز دوست قدیمی-روژین- نثاربانه -همه و همه پسرها:زانیار سقز-مسحن 16 بانه-ادریس - بهزاد001-میلادطوفانی-شیته گیان - صابیر- سینا -عارش-محمدسقز-مهران-و همه و همه

 

 

 

برای خیلیا سواله که جای من کی میاد باید بگم کسی نمیاد چون 40 درصد من رو دیاکو برداشته ک همون مدیر اصلیه وسلام ازاد تمام 

 

 

 عاقل که باشی =برنده ای

 

ادعات شد نیایواقعانیانه اینکه بیایی و بگی نمیومدم

 

 اتاق دلکده حذف خواهد شد هیچ اثاری از  ازاد خان نخواد ماند 

کسایم ک اخراج کردم ازاد میکنم 

 

 

خداحافظ

 

 

 

خداحافظ همتون دوستون دارم

عطا فلاحی

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط HIVA در تاریخ 1394/04/31 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

عادتی پیاوان ئه وه یه که وقتیک قسه کیان کرد رادوستن تا طرف جوابیان داتوه.. ولی به داخه وه وک ژنان هلاتی ... ئه و کچه ی که دلیی بهش محل نذاشت دو باری قرار دگل دانام اغا جیان پیشم کوتبوی ... نیسکک پیاو بای قسه ت ندکرد و هله ی ... هروقتیش جراتت هبو وره وه ده خزمت دام له پیش چاوی همو کاربران قسان دکین بزانین چیهه ن ژن بوین رسوا بیت... افرین اغای مرد ..

این نظر توسط ehsan در تاریخ 1394/04/29 و 20:36 دقیقه ارسال شده است

گم شو برو بابا خخخخخخخ میرم میرم نکن به ... که میری فکرکردی چه ... هستی یا چه... بودی خخخخخخخ بابا توام مثل ما یه کاربراودی دیگه زیاد به خودت نبال عزیزم .هههههه میری واقعا؟؟؟؟این سه تاروهم باخودت ببرخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط در تاریخ 1394/04/28 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

حیف روشتی بای

این نظر توسط رویا در تاریخ 1394/04/28 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

کاک آزاد ببوره امن زور اذیتنم کردی . ولاهی زور نارحت بوم . کوریکی زور چاک بوی .

این نظر توسط مهی در تاریخ 1394/04/27 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

ازاد همه با هم متشکریم الکی مثلا تو مذاکرات شرکت کردی همه دستا بالا با هم ازاد متشکریم شورتت بکش پایین برو خخخ عامو برو خدا به همرات ایشالا همیشه شاد باشی ولی فراموش نکنی منم بدجور اخ یا خفه میکردی ناموسا صبر کن کل روم بخرم تلافی میکنم ولی دیگه نیستی بداخوه هیچ نه روژکم مابه بو توم ماوه دمه دکانکت برک خریده دکم هر اونده خخخ

این نظر توسط محسن شنو در تاریخ 1394/04/27 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

به خیر چی

این نظر توسط شیما در تاریخ 1394/04/27 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

اااااااااازاد گگگگگگگگ دلم زور بوت تنگ دبه سر زل گگگگ
تازه من نیوم شیوا نیه گگگگ
ازادددددددد بو رویشتی گگگ خو من نم دیتی گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

این نظر توسط سحر123 در تاریخ 1394/04/26 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

ازادخان بابتی هموشتک ممنون زورسپاس بابتی زحمات اک که بوکوردپاتوقت کیشا حلالم بکه هرموفق بی قت لبیرت ناکم برا بریا دم توانی نم هیشتبا بروی خدات لگل

این نظر توسط ازادخان در تاریخ 1394/04/26 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

گولی گیان فدات عزیز منم فراموشت نمیکنم آبجی گولم عاقل ک باشی برنده ای این واقعیته
اغای ناشناس ک نمیدونم کی هستی آگه ازم ناراحتی بخاطر درجه بدون ارزش نداره ب هرحال حلال کن
زاخار داداش من ب تو فش ندادم اصلا هم منظورم تونبود خیلیا پشت سرحرف زدن ولی تو رودر رو گفتی باز مردبودی بابت آون روز ببخش عصبی شدم اسمتم آزاد کردم حلال کن
مرتضی داش فدات
شیلی جان منم دوستون دارم فدای تو اینقد بامرامی

این نظر توسط شیلی کورد در تاریخ 1394/04/26 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

گگگگگگگگگگگ آزاد خان بخدا کردپاتوق پاتوق بدون تو خیلی سوتو کور شده تورو خدا برگرد


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2950
  • کل نظرات : 558
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 397
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 1,076
  • باردید دیروز : 435
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,992
  • بازدید ماه : 13,836
  • بازدید سال : 128,044
  • بازدید کلی : 3,963,507
  • کدهای اختصاصی
    پرتال تفریحی خبری کُردپاتوق . چت روم کردپاتوق . فیلم موزیک مستند
    جدیدترین ها