Prince of Persia: Shadow & Flame
به عنوان یک شاهزاده پارسی واقعی، Shadow & Flame واقعا حرفی برای گفتن ندارد و شاید اگر هیچ وقت ساخته نمی شد جهت حفظ آبروی این سری بهتر هم بود اما حالا که با چنین عنوانی سر و کار داریم بد نیست بیشتر در مورد آن بدانیم تا آگاهانه تر به سراغش برویم. اگر بگوییم بازی موبایل است و زیاد جدی اش نگیریم، Shadow & Flame می تواند بازیکن را برای مدتی سرگرم نگه دارد. در سطح یک بازی Side Scroll که مخصوص صفحات لمسی طراحی شده، گیم پلی و گرافیک به اندازه کافی پرداخته شده که نخواهیم از آن گله بگیریم اما ساخت یک بازی، همانند پختن آش نیست که همه چیز را کنار هم بریزیم تا خودشان به صورت دلخواه کنار هم قرار بگیرند و یک واحد را تشکیل دهند. شاید تنها نقاط اتصال المان ها به یکدیگر سبک طراحی ساختمان ها و موسیقی های بازی باشد که آن هم به صورت سطحی کار شده اند و جایی برای قضاوت نگذاشته اند.
پس از اینکه بازی منتشر شد عده ای از اصطلاح Wooden Gameplay برای توصیف قدیمی بودن و حتی بد کنار هم چیده شدن مکانیزم های گیم پلی استفاده می کردند که حقیقتا همین طور است. اگر یک تبلت ندارید ترجیحا به سراغ این بازی نروید و اگر به دنبال نمونه ای بی تکلف از Side Scroll های خوش ساخت می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم ShadowBlade را بازی کنید. برقراری ارتباط با مکانیزم گیم پلی Shadwo & Flame واقعا دشوار است، زمانی هم که این ارتباط با انگشتان شما و صفحه لمسی برقرا می شود، عملا متوجه می شوید که هیچ چیز نو و جدیدی را در طی مراحلی که طی می کنید پیدا نخواهید