loading...
دنیای فیلم و سریال
KORE KURD بازدید : 1139 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (8)

ازاد:سلام پری جان سلام داش محسن

محسن:سلام داداش ازاد

پری:سلام کاک ازاد
ازاد:خوب کدومتون بزرگ ترید؟

محسن:من

پری:محسن
ازاد:محسن داش برای صندلی داغ دعوت شدید عشقت رو تو یک خط هم توصیف کن هم برای دوستان معرفی کن

محسن:خب مرسی از دعوتت ازاد جان باید بگم که با همه ی دخترای ک تو این 4ساله که میام دنیای مجازی فرق میکنه و تکه:

ازاد:محسن عشقت چند سالشه تاریخ و روزتولدش رو بگو و اهل کجاست؟

محسن:پری اهل بوکانه تولدشم دقیقا نمیدونم ولی فکر کنم 1377/8/26»

ازاد:پری خانم خوش اومدی ب صندلی داغ اول بگو این تاریخ تولد که محسن کفت درسته ؟

پری:مرسی راستش رو بخواید نه

ازاد:پری محسن رو برای دوستان معرفی کن و توصیفش کن؟

پری:امم محسن یه دوماهی ازم بزرگ تره ویه شهر دیگه زندگی میکنه ب نظرم محسن چه تو دنیای مجازی و واقعی خودش رو بهم ثابت کرده و حاضرم براش جون بدم

ازاد:خوب الان بچه ها نفهمیدن اخرش محسن اهل کجاست؟

پری:محسن بانه ای هستش

ازاد:خوب طبع قاعده اصلی صندلی داغ باید قسم بخورید هردوتاتون که هرسوالی جواب میدید و هر حرفی ک میزنید عین واقعیت باشه لطفا قسم بخورید؟

محسن:راستش من اعتقاد به خدا و دین اسلام ندارم ولی ب جان مادرم قسم میخورم که واقعیت رو بگم

پری:قسم میخورم هرچی جواب میدم واقعیت باشه نه کمتر نه بیشتر

ازاد:خوبه محسن عشقت رو بیشتر دوس داری یا مادرت رو؟

محسن:سوال سنگینی بود -مادرم رو

ازاد:پری اگه قرار باشه بین خانوادت و محسن یکی رو انتخاب کنی کدوم رو ترجیح میدی؟

پری:قول دادم راستش رو بگم پس- عشقم رو

ازاد:محسن داش پری بین خوارکی های هله و هوه کدوم رو بیشتر دوست داره؟محسن:خوب راستش من همچین چیزای رو ازش نپرسیدم ولی فکر کنم لواشکو پاستیل

ازاد:پری درسته

پری:دقیقا بله:

ازاد:پری جز محسن تا حالا با چن پسر دیگه رابطه داشتی؟

پری:والا واسه سرکاری خیلی بوده ولی جدی فقط یک نفر

ازاد:محسن تا حالا دختری رو سرکار گذاشتی؟

محسن:اونقدری ک ناراحت شه  نه درحد خنده

ازاد:محسن منظورم این بود جز پری با دختر دیگه رابطه داشتی ؟

محسن:اره منم یدونه واقعی بقیش سرکاری

ازاد:جالبه قبل از اینکه با هم اشا شید هم هماهنگ بودید خخخ

ازاد:پری بزرگترین دروغی ک به محسن گفتیی چی بوده؟

پری:فکر نکنم دوغ گفته باشم ولی حرفی رو پنهون کردم ک بعدش بهش گفتم

ازاد:محسن داش اگه 2 ساعت گناح کردن تو دنیا ازاد باشه چه گناحی انجام میدی؟

محسن:والا یه زن همسایه داریم خییلی ازش خوشم میاد حروم شوهرش شه اگه تو اون 2 ساعت خونه میبود میرفتم باش میخوابیدم

ازاد:به به پری خودت جواب این حرف محسن و بده

پری:اغا محسن پس من چی؟

محسن:خوب اخه از بوکان تا بانه دوساعت راهه دوساعته نمیرسم وقت نمیمونه خخخخخ

ازاد:الحق راست میگه بنده خدا خخخ

پری؟خیر نمیخوام دیگه دوست ندارم به فکر زن مردمی مگه خودت نداری؟

محسن:به جان ادریس  اگه 3 ساعت بود میومدم خخخخ

ازاد:پری توچی اگه یک ساعت گناح ازاد باشه توچکار میکنی؟

پری:هیچی میرفتمشبونه خونه مردم رو دید میزدم

ازاد:عزیز مگه خودتون خونه ندارید اخه جالبه خخ

ازاد:محسن بهترین اتفاق زندگیت چی بوده؟

محسن:زندگی سگی ما اتفاق خوب نداشت بهترینش اشنای با پری بوده

ازاد:پری توچی؟

پری:اشنای با موسین و اولین قرارمون

ازاد:پری محسن چی نداره ک دوست دازری اونم داشته باشه از اخلاق و رفتار تا همه چی درکل منظورمه؟

پری:همه چی داره ولی یه چیزیش منو بدجور ازار میده اینم اینه ک ب خدا و قران اتقاد نداره
ازاد:محسن توچی پری چی نداره ک تو دوست داری داری داشته باشه؟

محسن:پری یکم سادست مثلا اگه یکم زبر وزرنگ و پررو تر بود خیلی خوب میشد

ازاد:پری قصدت ازدواجه با محسن؟

پری:بله

ازاد:محسن توچی؟

محسن:صددرصد
ازاد:محسن یه خاطره تعریف کن که پری روش خیلی حساسه؟

محسن:راستش یه بار توکافی شاپ بودیم گفتم گوشت رو بیار یه چیزی بگم ولی ازلپش گاز گرفتم اون وز تا حد گریه رفت تا چن روزم ب زور جوابم رو میدادخخخخ

ازاد:صدبار گفتم اهلی باش خخخخ
ازاد:پری یه جمله بگو محسن رو عصبی میکنه و حساس  روش؟

پری:اگه قسم میخورم بدش میاد اگه بش میگمروزه هستی عصبی میشه جان من این حساسیت داره؟

ازاد:نه نداره گفتم الان ی چیزی میگی محسن در میره اینقد حساس میشه خخخ

ازاد:پری و مسحن جمله مشترکی ک بینتوه همیشه چیه؟

پری:من عاشقشم هستماااااااا

محسن:دوست دارم

ازاد:اخرین باری که با هم حال کردید کی بود؟

محسن:سه شب پیش

ازاد:پری خانوادت برای محسن خبر دارن؟

پری:همه طایفم خبر دارن جز خانوادم

ازاد:محسن کیا خبر دارن از وجود پری تو زندگیت؟محسن:فقط بابام خبر داره بقیه خبر دارن

ازاد:هردوتاتون  تو کوردپاتوق از کیا خوشتون میاد و از کیا زیاد خوشتون  نمیاد؟

پری:از افشین بوکانی با تمام وجود متنفرم و عاشق وروجک عشقمه خیلی دوسش دارم

محسن:از رونیسا سالار افشین بوکانی فردین بدم میاد

ازازادخان ادریس 18 بانه وروجک داریوش مهاباد حاج اشکان میلاد طوفانی نونروس  هیوا مدیر خوشم میاد

ازاد:اگه قرار باشه از 20 بهم نمره بدید چقد به هم میدید؟

پری:من به محسن 20 میدم
محسن:اون موقع هم گفتم 1 نمره بخاطر سادگیش ازش کم میشه 19

ازاد:پری اگه از اول زندگیت اختیارت دست خودت بود دوست داشتی دختر به دنیا بیای یا پسر؟

پری:پسر

ازاد:محسن شده تاحالا کاری بکنی و عذاب ویژدان بگیری؟

محسن:نه

ازاد:پری توچی؟

پری:اره

ازاد:محسن خوشکل تر از پری دیدی و هست؟

محسن:خدا ازت نگذره با سوال پرسیدنت خخخ اره دیدم

ازاد:پری بود تا حالا توخیابان پسری رو ببینی و دلت براش بره و بگی  فدات؟ یا کلا بخوایش؟

پری:دروغ چر خداشاهده قبل از اینکه با محسن اشنا بشم اره خیلی زیاد ولی الان اصلا ب پسرا اهمیت نمییدم

ازاد:خوب کلماتی رو که میگم توصیف کنید و نظرتون رو در یک جممله بگید؟

ازاد:عشق؟

پری:پاک ترین حس دنیا

محسن:هیچی مثلل عشق اول نمشه

ازاد:خیانت؟

محسن:این رو هرکسی کرد بش میگم گوادی چاکتره تا خیانت
پری:متنفر و کینه

ازاد:کوردپاتوق؟

پری:بهترین چت روم دنیا چون عشقم رو اینجا یافتم
محسن:خیلی دوسش دارم عزیزمه چون اینجا با پری اشنا شدم

ازاد:سقز؟

محسن:منکه رفیق سقزی دارم خیلی اقاست ولی میگن مردماش بیکار زیاد

پری:ازش رد شی و ب سوی بانه خخخ

ازاد:ساندویج؟

محسن:عشق است ساندویجی افشین خخخ

پری:فقط ساندویجی افشین خخ

ازاد:سکس؟

محسن:لازمه هر روز یک ساعت بهترین لحظه زندگی اونم با پری

فقط  فقط با موسین

ازاد:روز جداشدن از هم؟

پری:روزمرگمه

محسن:روز جداشدن از هم=روز جداشدن من از کره زمین

ازاد:ازادخان؟

پری:بامرام ترین و با درک ترین مدیررر

محسن:بامعرفت خوشتیپترین مدیرک تا ب حال دیدم

ازاد:صندلی داغ؟

پری:باحال ترین برنامه دنیای مجازی

محسن:خیلی برنامه خوبی ولی خواهشا ایندفعه زوج ها رو شب جمعه دعوت نکنید شاید برنامه داشته باشن خخخخخ


ازاد:بهترین کمکی که میشه کرد ب ادریس 18 بانه چیه بنظرتون؟

پری:بهترین کار اینه خودش برای خودش تصمیم بگیره وسلام

محسن:یکی مثل پری براش پیدا کنیمخخ

ازاد:بهترین کار اینه کمکش کنیم  زود تر پاش خوب شه وببریمش سنندج

محسن:اره یه کارتون واسش جلو روم میزاریم تا پول عملش جور شه خخخ

ازاد:محسن یه جمله ب پری بگو ک تا حالا بش نگفتی؟

محسن:پری خیلی زشتی دیگه دوست ندارم خخخ

پری:موسین دیوانه وار اشقت میمونم

ازاد:پری تو روم با کیا زیاد صمییمی هستی؟

پری:با بیشترشون ولی خیلی زیاد با وروجک

ازاد:بدترین اتاق زندگیتون چی بوده؟

محسن:درحال خودارضای بودم که بابام رسید و شوکه شدم

پری:کنکور ندادم با دوست پسر اولم اشنا شدم

ازاد:دوست دارید نفرای بعدی که ب صندلی داغ دعوت شن کیا باشن؟

پری:وروجگ-بدگرل
محسن:ازادخان -نونروس

ازاد:اگه یه روز یکی بیاد تو زندگیتون باورش کنید واقعا روش حساب کنید بعد بره و بعد یه مدت بیاد و با رفیقت باشه چه عکس العملی نشون میدی؟

محسن:بدجوری حالش رو میگیرم که به غلط کردن بیفته

پری:هیچی فقط میگم خلایق هرچه انچه لایق

ازاد:خوب امشب از من بدتون نیومد که شب جمعتون رو خراب کردم؟

پری:نه بابا این چه حرفیه این جمعه نشد جمعه بعدی خخخ

محسن:مشکلی نیست وقت زیاده خخخ

ازاد:بنظرتون چن سال دیکه ب هم میرسید؟

پری:4

محسن:چهار سال

ازاد؟تا اون وقت کوردپاتوق میاید؟

محسن:اگه پری گوشی داشته باشه کمتر میایم ولی مجبوریم

ازاد:پری تو گوشی داری؟
پری:نه ندارم

ازاد:پس چطور اس میدی به محسن؟

پری:یه دختر عمودارم ک مثل خواهرمه اگه پیشم باشه با گوشی اون ب محسن اس میدم

ازاد:اخر شبا ک همیشه دختر عموت نیست؟

خوب نم که همیشه بش اس نمیدم

محسن:خوب ایکیو اگر کوشی داشت ک اینجا نمیومدیمخخ

ازاد: نه خواستم بگه ک گوشی کش میره خخخ

ازاد:مهم ترین خواسته هر دوتاتون چیه؟

پری:رسیدن ب عشقم

محسن:رسیدن ب پری

ازاد:اگه بینتون یکی باشه مثلا ناخواسته عاشق بشید اون  یکیه دیگتون چکار میکنه ؟

محسن:به پری هم گفتم اگه با یکی دیگه باشه برای جفتشون بد تموم میشه

پری:من که درجا سکته ناقص میزنم

ازاد:محسن اگه یه روز پری دیگه دوست نداشته باشه و با یکی دیگه باشه چکارش مکینی؟

محسن:اگه واقعا دوسم ننداشته باشه مشکلی نیست ب سلامت ولی اگه بایکی دیه باشه همزماندیگه حالش رو میگیرم

ازاد:پری تو چی؟

پری؟ازاد من به محسنم گفتم دیگه نمیتونم عاشق بشم اگر هم ی روز پیش بیاد ولش میکنم چون ارزش پاک بودن من رو داشته ک رفته با یکی دیگه دوست شده

ازاد:اگه بهم برسید دوس دارید چن تا بچه داشته باشید دختر یا پسز؟

محسن:یدونه دختر

پری:یه دختر ک ب باباش بره

ازاد:اگه برای بچه ها حرفی دارید درکل  بفرماید؟

پری:فقط این رو میگم اینجا هیچ خواهر و برادری وجود نداره همش کشکه

محسن:تامیتونن خوش باشن ومجازیارزش ناراحت شدن نداره ب کسیم اعتماد نکنن

ازاد:بنظرتون کسی که تا این موقع شب اینجا باشه یعنی تا ساعت 5 کدوم یک از موارد زیره؟

ازاد:دیونه -بیکار-عاشق-عادت-بی عقل-بیحوصله و بیخواب

محسن:بستگی داره ب چ منظوری اینجاس ولی بیشتر بیکار

پری:دیوانه

ازاد:خوب مرسی از حضورتون ایشالا که خوشبخت بشید و بهم برسید  شب خوبی داشته باشید و خداحافظ

پری:مرسی از اینکه مارو دعوتکردی ازاد جانخیلی خوشحال شدیم ممنون و خداحافظ

محسن:مرسی ازاد جان اروزی بهترین هار و دارم برات بای سی وتومارو

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1394/04/08 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

ینی واقعا عشق مجازی به جایی میرسه
من که میگم از هزار نفر یکی که امید وارم اون یکی شما باشید
ولی توصیه به دوستان نکنید اینکارو به جایی نمیرسی عشق باید پاک باشه

این نظر توسط alone lover در تاریخ 1394/04/08 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

کسی که ب خدا اعتقاد نداره عقل نداره و کسی ک عقل نداره نبودش خیلی بهتر از بودنشه ب هم ریختم با این صحبتای مضخرففففف

این نظر توسط سوما در تاریخ 1394/04/06 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

خخخ جالب بودست خوش ازادخان ایشالله پک دگن کاک محسن وپری جیان

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1394/04/06 و 2:16 دقیقه ارسال شده است

خخ زور باحال بو رحمتان ل بیت اخر یک دانه صندلی چون جی دو نفر بوتوه اوه جی سواله خخخ لایکتان هس

این نظر توسط ادریس18بانه در تاریخ 1394/04/05 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

باشه یعنی اونده وضعو حالم خراپه خوم نمزانیبو خخخخخخ مرسی له قسکانتان ایشالله به یکتر دگن واشگن

این نظر توسط NO NERVES در تاریخ 1394/04/05 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

محسن داوشه ی تاریخ تولدی عشقت وبیر نبو خخخخ
زور باحال بون لایکتان هیه

این نظر توسط zaher در تاریخ 1394/04/05 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

حک خوشبن دگل صندلی داغو خخخخخخخ ایشالله پکیش دگن

این نظر توسط محمد سردشتی در تاریخ 1394/04/05 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

خراپ نیه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2950
  • کل نظرات : 558
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 397
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 525
  • باردید دیروز : 435
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,441
  • بازدید ماه : 13,285
  • بازدید سال : 127,493
  • بازدید کلی : 3,962,956
  • کدهای اختصاصی
    پرتال تفریحی خبری کُردپاتوق . چت روم کردپاتوق . فیلم موزیک مستند
    جدیدترین ها