loading...
دنیای فیلم و سریال
admin بازدید : 300 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (1)


دوباره آمده ای
اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی
زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !
اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد
و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !
پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم

به بعضیا باید گفت :
عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !




هر دو از ته دل می گوییم
من حرف هایم را تو دروغ هایت را !




این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !
حیف از عشق که زیر دست و پاست …




اشتباه از من بود
من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد
که حتی فریادم را نشنید !




به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :
عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !



از سرم که بیفتی دست و پای غرورت خواهد شکست !
آن روز درد شکستن را خواهی فهمید
روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر




به بعضیا هم باید گفت :
عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !




اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت
حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !



به بعضیام باید گفت :
زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !




ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …
ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !




این روزا به راحتی دروغ می گیم
اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته




ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺭﻓﺘﻰ ؟
فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !




مواظب چشیدن عشق ها باش
بعضی ها طعم کشک میده !



خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی
اما بدون اون طرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره
بش تکیه نکنی !




امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را
از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …




ﭼﺮﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ؟
ﺗﻮ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﮑﺮﺩﯼ !؟
ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ
ﻣﻦ ﺑﯽ ﺟﻨﺒﻪ ﺑﻮﺩﻡ ، ﺳﻮﺧﺘﻢ !




بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن
آدم بشو هم نیستن !




دست هایش با من ، چشم هایش در خیابان و دلش …
این یکی را نمی خواهم بدانم ولی لعنت به دل هرزه ات !




بی معرفت نیستم
ولی مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردنه منه نمیشم
حتی اگه روزی هزار بار تو خودم بشکنم !




من و تو ما شدیم ولی نمی دانستم که مایمان آوازی می شود
برای گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده بودی !




اون فک کرد همه مث منن ، رفت سراغ بقیه
منم فک کردم همه مث اونن ، خط کشیدم دور همه !




یه چیزی همیشه یادت باشه
لطف مکرر میشه حق مسلم !
بیش از حد لطف نکن …




انگار با هم غریبه ایم ، خوبی ما دشمنیه
کاش من و تو می فهمیدیم ، اومدنی رفتنیه !




همیشه با من یکرنگ بودی
سیاهم می کردی !



از من خواست حلالش کنم
همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود !




من مدت هاست از صداقت خبری ندارم
هر کسی دیدش سلام من را هم برساند !




من دلم گرم تو بود
تو سرت گرم دلم




سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من
بر تن کن دروغ هایی را که بافتی




باید قاب بگیرم حرفهایت را
همه “عکس” شدند !




یه خط داشت اما هفت خط بود
به همین سادگی …




دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …
ولی محبت خیانت میاره !




اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست …
تاوان با تو بودنه !




مشترکم بودی که در دسترس نبودی !
خاموشت کردم تا ابد …




گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود




هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که
با بودنشون به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تبادل لینک رایگان در تاریخ 1394/07/07 و 19:04 دقیقه ارسال شده است


افزایش بازدید کاملا رایگان- افزایش رتبه گوگل سایت شما
تبادل لینک رایگان با سایت دارای رنک 5 گوگل و بیش از چندین هزار بازدید روزانه
برای ثبت لینک سایت خود بصورت کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://smics.org/links

این نظر توسط مهدي اکبري در تاریخ 1393/11/08 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

سلام وبه خوبي داري ميخواي بازديدش بره بالا ؟؟؟؟ ميخواي هرروز 100 نفر از سايتت بازديد کنن ؟؟؟؟
پس لفتش نده و سريع بيا وبلاگتو توي سايت زير ثبت کن فقط زود باش
http://www.links.tokyotarh.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2950
  • کل نظرات : 558
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 397
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 677
  • باردید دیروز : 435
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,593
  • بازدید ماه : 13,437
  • بازدید سال : 127,645
  • بازدید کلی : 3,963,108
  • کدهای اختصاصی
    پرتال تفریحی خبری کُردپاتوق . چت روم کردپاتوق . فیلم موزیک مستند
    جدیدترین ها